2014. december 28., vasárnap

Tizenegy kedvenc macskám

És miért pont tizenegy? Because I like to go one step beyond.

11. Grumpy cat

10. Simons cat

9. Mr. Teufel
a szüleim és a nővérem kedvenc filmje volt, ezért már gyerekként többször láttam, és noha nem igazán értettem, az aranyköpéseket betanultam ("Egy joghurtot kérek" "Jéggel?" "Szalonnával. Sok szalonnával"), és persze már akkor a macskákkal szimpatizáltam inkább.

8. Huba
lehet, hogy nagymacska, de macska

7. Snoopy cica

6. Cicó cica a Tesz-Vesz Városból
négy éves voltam, amikor egy nap anyukám hazaállított egy gyönyörű fekete cicával, és megkérdezte, mi legyen a neve. én rávágtam, hogy Cicó.
Imádtam azt a mesét, annyira aranyos volt, hogy utána tizenévesen beszereztem DVDn és újranéztem megint.

5. Pusheen

4. Garfield

3. Maru
Maru gazdája lehet az egyik legboldogabb ember a világon, hogy bármikor beletúrhat egy olyan cicapocakba, mint amilyen Marúé.

2. Minden pusztai macska, vagyis pallas cat

1. Dorci
természetesen

1 megjegyzés: