2014. december 5., péntek

...de aztán rájöttem, hogy kár belém, mert a mostani, jócskán olcsóbb (AZ EGYIK TÁSKA NYOLC ÉS FÉL MILLIÓ VOLT, ahhoz képest mondjuk minden olcsóbb, még egy kisebb lakás is) táskáimat is leeszem meg folyós golyóstollat dobok az aljukra. Bár ha átmegyek anatómián, a megspórolt tandíjból megengedhetnék magamnak egy olcsóbb Prada táskát, mert miért ne. Nagyon menő lennék vele a 74-es trolibuszon.

Amúgy teljesen meghatódtam, Gyógyszerésztől kaptam egy kis étcsokimikulást, amikor sok sikert kívánt a ZHmhoz.
Nagyon remélem, hogy ilyenkor azért látszik a fejemen, hogy iszonyú boldog vagyok és nagyon örülök ám, csak szerencsétlen vagyok komolyabb társas érintkezésekben (egyszerre egy embertől tűrök érintést, ez eleinte anyukám volt, mióta van Medvegy, ő az. akárki más hozzám ér, érzem, hogy megfeszülnek a kérdéses testrészemben az izmok és kezdek izzadni. ráadásul ha puszit akarnak adni, ösztönösen hátrább hajolok, mielőtt rákényszeríthetném magam a dologra. szociopata vagyok).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése