2014. december 27., szombat

Néha kicsit sajnálom, hogy nincs nagy családom normális, szerethető rokonokkal.

De a karácsonyi leárazáson vettem magamnak egy fekete-rózsaszín edzőcipőt, még leopárdminta is van rajta, komolyan annyira pitsás, hogy egyszerűen imádom. Ma éjjel felavatom egy ütős kis edzéssel.
(amit nem a saját kis béndzsa kétkilós súlyommal, hanem Medvegy új súlyzókészletével fogok kivitelezni, amin 17 kg a max)

A BFFem olyan eszméletlenül király ajándékot kap, hogy komolyan hezitáltam, hogy megtartom magamnak. Ha nem örül neki kellő mértékben, kikapom a kezéből és hazahozom.

Tegnap bezabáltuk az utolsó szelet bejgliket és én elpusztítottam az utolsó aszaltszilvás-marcipános szaloncukrot is. A 2014-es karácsonyt ezzel hivatalosan is lezárom.
(amúgy nem híztam semennyit, hiphiphurrá)

Medvegy csinált nekem vaníliakávét, most várom, hogy beüssön és nekiállok tanulni. A ritka alkohol- és kávéfogyasztás előnye, hogy egy deci bortól spicces leszek, egy fél bögre tejeskávétól pedig bepörgök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése