2014. december 1., hétfő


Nem tudom, hogyan tudnak más lányok szépek lenni télen.

Én csak a túlélésre gyúrok, piros az orrom és fülem, szipogok és vacogok, és próbálok minél gyorsabban az otthon meleg A-jából a lehető leggyorsabban egy ismét elviselhető hőmérsékletű B-be jutni.

Ez ma jutott eszembe, amikor gondolkodtam, hogy vajon van-e 120 dennél vastagabb harisnya, de aztán rájöttem, hogy az már nem harisnya, hanem leggings, annál pedig már csak egy sima nadrág vastagabb, vagyis csak ezek kombinációját és rétegezését alkalmazhatom, amikor ennél is rosszabbra fordul a helyzet.

6 megjegyzés:

  1. Ez ma nekem is átfutott az agyamon, mert vacogtam, és láttam egy női szemmel is szép nőt, akinek látszólag a haja szála sem görbült.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ma sikerült egész jól kinéznem, de közben majd' megfagytam, és az járt a fejemben, hogy ez ennél csak rosszabb lesz...

      Törlés
  2. Én a másik véglet vagyok, aki nem érti, más lányok hogy nem tudnak mit kezdeni a hideggel :) nem mintha kevésbé érzékelném a hideget, csak szeretem, és imádok hozzá öltözködni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én elképzelem, milyen jól fog kinézni, ahogy egymásra rétegezem a dolgokat, de aztán hurkának érzem magam benne, morcos leszek és kezdődik amiről írtam:D

      Törlés
  3. Én úgy szoktam, hogy a legvastagabb harisnyám alá még húzok egy olyan közepesen vastagat, így még nem lesz olyan, mint egy leggings, de nem is fázom. :D További variációim is vannak, de azok sajnos már nem utcakompatibilisek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel énis szoktam trükközni, ha nagyon muszáj, mert nagyon nem szeretek nadrágot hordani, de ez sem éppen a legkényelmesebb:D a tél a kényelmetlenségek ideje.
      (otthon meg általában énis úgy nézek ki, mint egy hajléktalan: sima felső, pulcsi és otthoni übervastag pulcsi egymáson, plusz sál, ha a torkom is fáj:D)

      Törlés