2014. december 19., péntek


Gondolkodtam, hogy ezt tegyem a mémre, vagy a "Le kellett cserélnem a tabletem, amit Medvegytől kaptam, mert a szüleim ajándékoztak nekem egy nagyobbat".
Ilyenkor kicsit azért elszégyellem magam, milyen alapon merek depressziósnak lenni vagy egyáltalán, hogyan lehet bármi gondom az életben.

Pedig vannak ám, pl. hogy a hiperérzékeny fejbőrömre nem vehetek isteni vaníliás meg kókuszos illatú samponokat, hanem csak olyat, aminek kecsketáp szaga van.

(Amikor ezt kifejtettem Medvegynek, megpuszilgatott, hogy ő szeret engem elkényeztetni.
Néha fel sem fogom, mekkora szerencsém van vele.)

2 megjegyzés:

  1. Ha nekem is le kéne cserélni vmimet, amit K.-tól kaptam, tuti megszakadna a szívem, és inkább kitalálnék valami hülye indokot, csak hogy megtarthassam azt (pl. tablet esetében a nagyobbon játszok a kisebben meg tanulok, vagy csak a kisebbet hurcolászom vagy mit tudom én :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül megtartom mindkettőt, főleg mert a baglyos tokot is tőle kaptam hozzá...:D
      a barátaimnak már el sem merek mondani ilyeneket.

      Törlés