2014. december 4., csütörtök

Gyógyszerész küldött egy cuki cicás képet (szerintem az egyetemen én leszek a bolond macskás nő, a többiek szerint minden macskás kép rám emlékeztet), aztán vissza is zavart tanulni.

Ellenben amikor Szöszivel és Mosolygóssal kiültünk a dühöngőbe tanulni, végül az lett a vége, hogy két órán át kiabálva beszélgettünk mindenféléről, szaktársakat beszéltünk ki, meg magunkat, meglepően őszintén a saját bizonytalanságunkról, a körülöttünk ülők legnagyobb örömére.

Ma volt az utolsó anat gyak, emberi szíveket nézegettünk. Mosolygós félt, hogy rosszul lesz (ő nem is lett, csak L., a tanárnő úgy rohant utána), nem is nagyon mert hozzájuk érni, én bizony végigtaperoltam az egészet, belenyúltam a zsebes billentyűkbe, pitvarokba, kamrákba, még infarktusos szívet is láttunk, iszonyú érdekes volt.

És most engedelmeskedem anyámnak Gyógyszerésznek, és megyek tanulni.
*csendben sír, mert nem szeret nyomás alatt cselekedni*

A hátterem jelenleg, és még egy darabig ez is marad.

4 megjegyzés:

  1. ÉN IS AKAROK ILYENEKET TAPIZNI!!!! X(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tapizni még nagyon jó, csak vizsgázni ne kéne belőle... nyaff

      (amúgy most veszem észre, hogy én zseni elfelejtettem meghívót kérni hozzád, küldesz?*.*)

      Törlés
    2. Jaj hogyne, már azt hittem utálsz vagy valami xD
      Amelyik mailcímedre küldhetem a meghívót, azzal írj már nekem egy emailt a forestofmemories kukac gmail.com-ra :3

      Törlés
    3. Most döbbentem rá, hogy ezen a héten nem is láttalak a hírfolyamban, mondom biztos hülye a blogger, megnézlek, erre meg van tagadva a hozzáférés... enyhén hülye vagyok manapság:D

      Törlés