2015. február 17., kedd

Az élet szép

Putyinnak hála ma egy unalmas metrózás helyett buszból csodálhattam meg a város főbb látványosságait: végigmentünk a Városliget mentén, fürdő-cirkusz-kacsák, Hősök tere majdnem minden oldalról, majd végig az Andrássy-n. Tényleg tök jó volt, láttam mesterlövészeket is meg minden.
A nap csúcspontja a könyvtárban ért, amikor pont előttem hozták vissza a NOS4A2-t, amire nagy boldogan lecsaptam és már rongyoltam is a két pokolian unalmas előadásomra, ahol be is pusztítottam belőle 170 oldalt.

Aztán amikor azt hinném, ezt nem lehet fokozni, itthon egy email várt a már hétfőn is köhécselő Anatómia tanárnőtől, hogy a holnapi előadás betegség miatt elmarad, úgyhogy úgy döntöttem, tesire sem megyek be, és így máris három órával megrövidül a holnapi, egyébként béndzsának elkönyvelt nap.

Ilyenkor nehéz nem elhinni, hogy egy mázlista vagyok és minden dolgom jól alakul végül.

2 megjegyzés:

  1. A nos4a2-t már én is kinéztem a libriben, sort is kerítek rá egyszer :) Érdemes?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig nagyon tetszik, elég Kinges hangulata van, de engem ez mondjuk nem zavar, sőt:D (de meg merem kockáztatni, jobban ír az apjánál)

      Törlés