2015. február 28., szombat



Tudom, a true metálarcok szerint a Nightwish nem metál, de akármi is, basszus én imádom és ez a klip egyszerűen annyira cuki, hogy az hihetetlen, ezredszer nézem egy hét alatt és csak egyre jobban odavagyok érte. Legyen már március 27., ha a többi szám csak feleennyire jó, hát én komolyan feleségül megyek a zenekarhoz.

Amúgy tegnap elsősegélyen szó volt még arról, hogy a gyerek már az anyjában élvezi és ellazul a komolyzenére, bezzeg a rap nem tetszik neki.

Én egészen biztos vagyok benne, hogy az én fiam már szedercsíra korában ismerni fogja a szimfonikus és német metál legjavát, és IMÁDNI fogja.

(nagyon sokat beszélek manapság a Jövőbeli Kisfiamról, le kéne állni, mert a látszattal ellentétben nem vagyok terhes és továbbra is a rémálmaim között szerepel, hogy csődöt mond a fogamzásgátló)

3 megjegyzés:

  1. baszki az Élan helyett azt olvastam Élettan

    VálaszTörlés
  2. rémálmodról pedig egy megjegyzés: ó köszönöm istenem hogy ezek szerint mégsem vagyok egyedül :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élettanról most nem akarok beszélni, még a tagadás fázisában vagyok...

      és nem, nem vagy egyedül:D már tökélyre fejlesztettem a parát, pl. ha csak pár órát késik már kezdek szorongani, hogy most BIZTOS terhes vagyok:D (plusz nem ajánlom az "i didnt know is was pregnant" műsort a TLCn, az őrületbe kergetett)

      Törlés