2015. február 2., hétfő

Le kellett mondanunk a közös randiebédünket, mert egyszerűen nem jutottam el a tőlünk két állomásra lévő Mexikói útig.
És ez Angela Merkel hibája. 
Minden a németek meg az EU hibája.

Medvegy szerint azért jó szó a "ballibsi", mert indikátorként jelzi használója alacsony értelmi szintjét. Ő persze nem az indikátor szót használta, mert ő nagyon nem tud kémiául és biológiául.

Már fel sem merek menni facebookra, mert falra mászom a sok rinyától a tárgyfelvétel miatt illetve a felsőbbévesektől, akik úgy üzletelnek a felvett szabadon választható tárgyaikkal, mint régen a pokémon tazókkal.
És én egyetemre mentem, hogy értelmes emberek vegyenek körül. 
Nem is tévedhettem volna nagyobbat.

Ezért ne menjetek női egyetemre.

9 megjegyzés:

  1. WTF :D:D Én olyanokat látok, hogy már rangsoros jelentkezésnél látszik, hogy sokszoros túljelentkezés van, aki benn marad kurzuson, az benn marad, oké (pl. szerves kémia labor, bármikor felvehető, szabadon választható tárgy). Kezdődik a félév, minden labor telítve, és ilyeneket látok, hogy "valaki nem akarja leadni a szervkémlabort? adok érte három korsó sört", írja egy lány, én meg HE, MAJD BIZTOS CSAK MIATTAD FOGOM LEADNI EZT A HÁROM KREDITES KURZUST.
    Jó, amúgy óraütközésem volt, szóval eleve leadtam még a poszt előtt vagy két nappal, gondolván, vigye, aki hamarabb észreveszi a megüresedett helyem, de ez mi, nyilván nem azért a három korsó sörért döntök úgy, hogy mégsincs szükségem egy tárgyra. :o

    De ez is vicces ami nálatok folyik, ez hogy megy egyébként, direkt felvesznek ilyen buzi tárgyakat, csak hogy cserélhessenek egy jobbra? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó akkor nem csak nálunk vannak ilyenek, akik azt hiszik, teljesen elfogadható érv a tárgycsere mellett, hogy ha átengedném neki a helyem akkor elérné a korábbi vonatot:D

      Itt ilyen "aki kapja, marja" elv érvényesül, vagyis a szabválok nem túlzok, fél óra alatt beteltek: többek között az ilyen féltéglák miatt, akik betáraztak tíz tárgyat, hogy majd később eldönthessék, szükségük van-e rá egyáltalán. Ilyenkor az ember vagy a facebook csoportban koldul ("aki leadná az akármelyik vagy bármelyik tárgyat, szóljon!"), vagy rágyógyul a neptunra és folyamatosan figyeli, hátha felszabadul egy hely. Vidám napok ezek, hogy az ember felkészüljön az újabb szorgalmi időszakra:D

      Törlés
    2. Nem tudom, nálatok van-e ilyen rangsoros felvétel, mint nálunk az ETR-nél, hogy egy hétig bárki felvehet bármit, s az ETR eldönti, hogy kit enged be a kurzusra és kit nem, valami algoritmussal kiszámít mindenkinek valamennyi pontot, aztán húz egy ponthatárt. Nincs annál bosszantóbb, mint mikor rájössz, hogy elmehetsz a sunyiba a jó átlagoddal meg mindeneddel, mert azok vannak előnyben, akik egyszer már megbuktak a tárgyból. Fffffu. Persze nem sikerült így néhány tárgyat felvennem, így itt is a "rá vagyok gyógyulva az etr"-re érvényesül, de ahogy nálam is, gondolom nálatok is biztos van olyan, aki leadja végül a tárgyát, csak figyelni kell, hogy te csaphass le rá elsőként. :D
      Ja igen, azt most nem számoltam bele, hogy ha vki az utolsó pillanatban adja le, mialatt a szorgalmi időszakból már eltelt két hét hogy rohadjonmeg... na hát cuki dolgok ezek :D

      Törlés
    3. Az ELTÉn volt még ilyen, hát imádtam:D (de leginkább engem imádtak, mert valamiért nagyon magas volt a pontszámom vagy mim és akárhanyadikként jelentkeztem, bekerültem a top 10-be, és én túrtam ki állandóan mindenkit)
      Ez abból a szempontból jobb, hogy ha bent vagyok, már nem túrhat ki senki, és nem kapok gyomorfekélyt tárgyfelvétel végéig, mert a 26-ból 24. vagyok.

      A felsőbbévesektől azt a tippet kaptuk, hogy az utolsó három órában már fel se álljunk a gép elől, mert akkor adogatnak még le tárgyakat (DE HOGY MIÉRT), kösszépen. De mázlim volt, pont most láttam, hogy az utolsó áhított tárgyra is felszabadult egy hely és bejutottam, mostmár öröm van és boldogság:D

      Törlés
    4. Szuper :D

      Gondolom azért az utolsó pillanatban, mert addig még megtehetik, hogy benn maradnak a névsorban, megvan az az érzetük hogy "hátha még kelleni fog nekem ez az amúgy fos tárgy", aztán persze sorra leadják az utolsó pillanatban, mert végérvényesen rájönnek, nincs is kedvük bejárni aztán nehogy a nyakukon maradjon. Mondjuk ez tuti csak a szabválokra érvényes.

      Törlés
    5. Énis gondolkodás nélkül felvettem két még szabad tárgyat, anélkül, hogy ellenőriztem volna, belefér-e az órarendembe, de amint láttam, hogy ütközés van, leadtam. Lehet meg kellett volna tartani fizetőeszköznek... na mindegy.
      Mindenesetre kezdem megszokni, hogy néha kreténképzőnek tűnik az egyetem:D

      Törlés
  2. Jesszus, és én azt hittem, nálunk katasztrófa a tárgyfelvétel O.O nem tudom, sírjak-e vagy nevessek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rendszer amúgy nem olyan vészes, az emberek ilyen kretének... de régen se volt jobb, egyik tanárnő mesélte, hogy amikor úgy kellett vizsgára jelentkezni, hogy papír volt az ajtón és felírtad magad, voltak, akik simán lehúztak valakit és a helyére írták magukat.

      És a legszomorúbb: ők a magyar egészségügy jövőbeli dolgozói.

      Törlés
    2. Igen, ilyet én is hallottam, anyum egyetemen dolgozik. Elképesztő. Viszont ilyenekről, amiket fentebb írtok, még nem is hallottam, nálunk is vannak persze problémák, de ilyesmi egyszerűen nincs.

      Törlés