2015. február 8., vasárnap

Irreális mértékben zavar a tény, hogy mivel rosszul becsülök ránézésre, ráadásul sok különböző formájú kajatároló edénykénk is van, általában nem tudom egyenlő mennyiségben elosztani az elkészített kajákat.

Holnap suli, és én még nem érzem magam felkészültnek rá. Még egy napot szeretnék legalább, de inkább kettőt, vagy hármat.
De azért várom, nagyon várom.

Ma délig aludtunk, és ha ilyen sokáig alszom, mindig rémesen bizarr álmaim lesznek. Pl. ma az, hogy egy volt osztálytársamnál voltam (akivel vagy tíz éve nem beszéltem) valami bulin, és engedte, hogy lovagoljak a lován. Aztán valami baj történt, nem tudom, olyan Doctor Who-féle zavaros, "most akkor mi a fene van" baj, amikor nem tudod, melyik világ vagy személy valódi, és ott volt Medvegy is meg a nővérem (?).
Aztán meguntam az egészet és inkább felébredtem, és negyed egy volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése