2015. február 4., szerda

Koptscheknél láttam ezt a cikket a legjobb barátnőkről, elgondolkodtam és tényleg elég ciki, mert a java igaz Medvegyre, a nőnemű BFFemre pedig nem.

- A pár szavas (akár halandzsa) nyelvezet nálunk teljesen normális, ahogy a gúnynevek is, mivel Medvegy sztrájkol, ha nevek megjegyzéséről van szó: a barátnőimet általában a legjellemzőbb tulajdonságuk alapján jegyzi meg és emlegeti.

- Rendszeresen megmondjuk egymásnak, most éppen kit utálunk. És teljesen jogosan, mert aki a másiknak sérelmet okozott, azt nem kedveljük.

- Lelki dolgaink ismerete evidens, és sajnos a testi is, amivel néha többet tudok meg, mint szerettem volna ("nézd, egy ősz orrszőr!")

- Na ez is inkább engem járat le, de vannak közös ruhadarabjaink, és nem azért, mert Medvegy metroszexuális, hanem mert nekem volt egy leszbikus kamionsofőr korszakom, amikor szerettem férfiruhákat hordani.
Nem tudom, mennyire látszik, de ez ugyanaz a póló kb. két év különbséggel.
És tudom, nagyon kölyökfejem van.
- Még a szüleim sem tudják olyan jól, mint Medvegy, hogy mikor kell távolról csokival dobálni, és mikor szeretgetni.

- Már többször említettem, hogy egész nap facebookon beszélgetünk, mindig felhív, ha elindul haza és itthon meg gyakran a fürdőszobába is kiabáljuk a másik után a halaszthatatlanul fontos megbeszélnivalókat.

- Az együtt megöregedést meg hagyjuk.

3 megjegyzés:

  1. Úúú, eszerint mi is az urammal legjobb barinők vagyunk :D még ugyanazokat a kencéket is használjuk olykor, mármint ő használja az én hidratálómat, én meg örülök, hogy hajlandó rá :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi a zselatinos mitesszereltávolítót szoktuk együtt felrakni, és akkor ülünk itthon trutyis orral:DD

      Törlés