2020. augusztus 1., szombat

Fura dolgok Angliában

Boltban, újonnan látni azokat a márkákat, amikkel korábban csak a Hádában találkoztam.

A Marks & Spencer nem csak ruhát árul, hanem élelmiszert is.

A készkajáknak nem egy polca van, hanem minimum két teljes sor minden szupermarketben.

Mindent lehet kapni (fél)készen: péksüteményt, salátát, köretet, még krumplipürét és kuszkuszt is.

Az utcán az emberek kedvesek, és ha bárkivel összetalálkozik a tekintetünk, rám mosolyognak. Csak úgy.

Sok a zöld terület, és sokan is használják: hétvégén, ebédidőben tele van családokkal, csoportokkal.

Nagyon sokan néznek ki furán, és nem csak a fiatalok. Ez többnyire senkit nem érdekel.

5 megjegyzés:

  1. Uhhh, nagyon irigy vagyok, főleg a kaják miatt. Annyira jó dolgokat lehet kint kapni már a legalapabb tescoban is, még normális áron is, itthon meg semmi. A tea- és sörválasztékot pedig ne is említsem...

    Macskák hogy bizonyos bírják a különélést? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi pont azt beszéltük nemrég, hogy nekem az a fura, hogy sokkal kevésbé tudatos itt a fogyasztás - óriási a kínálat, de sokkal nehezebb pl. csomagolásmentesen vagy egészségesen vásárolni. Már megvan a helyi kedvenc teám, erre az összes filter egyenként be van csomagolva, és még csak nem is papírba... Nyilván meg fogom oldani eztis, csak még fel kell fedeznem mindenhol a kínálatot:D

      Hát a szüleim minden nap közvetítenek, ők jól vannak, ami rólam már nem mondható el:'D hiányoznak nagyon, és rosszul érzem magam, amiért így "lepasszoltam" őket. Persze tudom, mekkora ökörség lett volna egyből hozni két macskát (főleg barátokhoz, akiknek szintén vannak saját állatkáik), de no:D

      Törlés
    2. Valószínűleg ki kell még tapasztalnotok, hogy hogyan lehet jól környezettudatosan vásárolni ott. Erre tényleg nem ügyelnek annyira, sajna engem kilóra megvesznek az egészségtelen kajájukkal :) Én szerintem a legolcsóbb angol earl grey teát iszom, de pl náluk tök szimpi, hogy csak kis tasakokban van a tea, még madzag sincs. Sőt szálas formában is találtam már, csak a helyi angolboltban nagyon drága, amúgy meg a metroban szoktam feltankolni, ha nyitott napok vannak.

      Én is ilyen vagyok, akár egy estére hagyjuk magukra őket már akkor is lelkiismeret furdalásom van. Nővérem szokott macskaszitterkedni, kb. 20 pontos listája van mit szabad és mit nem :D csak azért kérdeztem, mert nálunk meg folyamatosan a seggünkben vannak, főleg így karantén után, két nap távollét után már szorongtak tesóm társaságában. Mi kb be se tudnánk jatszani, hogy itthagyjuk őket (hiába lenne felelősségteljes lépés), mert depiznének.

      Törlés
    3. Jaja, énis találtam szálas teákat (amikhez lehet szexi teásdobozt kapni...), de jobban szeretem az ilyen gyümölcsös-ízesített álteákat, azok pedig egyenként vannak csomagolva. D. talált asszem a Pukkánál ilyen komposztálható zöldteát, szóval annál a márkánál próbálok utánajárni, de a többség sajna nem ilyen. A Tescóban pedig még szörnyülködöm az egyenként csomagolt darabolt mangón, ami persze tök kényelmes, de atyaég mennyi doboz keletkezik így?

      Édeseim:D Nekünk előtte volt inkább gond, érezték, hogy valami lesz, amitől persze még szörnyebb lelkiismeret-furdalásom volt. Nem tudom, a szüleim mennyit hallgatnak el diplomatikusan, de elvileg az első napokban voltak csak összezavarodva: szerencsére mi azért korábban is megosztott felügyelettel toltuk, naponta feljártak a szüleimhez (egymás alatt laktunk), szóval annyira nem borult fel a kis világuk, ami azért sokat segített.

      Törlés
    4. Nekem mindig lelkifurdalásom van mostanság, ha elfelejtek zöldséges zsákot vinni és nylonba kell pakolnom... Ha random ugrok be vásárolni, akkor is inkább mindent kiviszek kézben, ha nincs nálam vászon táska, de még így is robadt pazarló életmódot folytatunk itthon.

      Jaa úgy könnyű:)) sajna mi távol vagyunk mindenkitől, de mondjuk anyámat meglepően kedvelik, de csak az én jelenlétemben. A. szüleit Lulu nagyon utálja valamiért, régen lesből támadt rájuk, mikor még a kis lakásban laktunk és többet jártak át :D
      Nekünk a nem kedves macskák jutottak.

      Törlés