2020. augusztus 27., csütörtök

Túléltem életem első angol nyelvű állásinterjúját! És csak egyszer akartam közben eljátszani, hogy elment a net és megragadni az alkalmat arra, hogy kiugorjak az ablakon: az egyik interjúztató feltett egy kérdést, nem értettem és visszakérdeztem, erre elmondta pontosan ugyanazt, pontosan ugyanúgy.
Szerencsére abban a pár kínos másodpercben, amíg azt fontolgattam, melyik ablak alatt van az alattunk lakó erkélye, hogy ne azt válasszam, végül megkérdezte megint, ezúttal kicsit érthetőbben, amibe már tudtam annyira kapaszkodni, hogy értelmes választ adjak, és minden ment tovább.


Mindenesetre már kicsit kevésbé érzem magam mindenre alkalmatlan idiótának.
Mármint továbbra is így érzem, csak már el tudom játszani rövid időkre, hogy annyira mégsem.

4 megjegyzés:

  1. haha, látom mindenben erősen támogató párod van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gondoskodott egy videóinterjúhoz megfelelő háttérről, no :D

      Törlés
    2. Azért meg kell hagyni, ez nagyon művészi lett!!!!!! :D Tényleg

      Törlés
    3. Nem ő rajzolta sajnos, ő ennél... khm... absztraktabbakat szokott alkotni:DD

      Törlés