2020. augusztus 26., szerda

Hajnali négykor arra ébredtem, hogy olyan orkán erejű szél fúj, amitől recsegnek a falak és süvít a szellőző.
Szóval csak feküdtem ébren két órát és szorongtam, hogy faszért kellett nekem elköltözni, a földszintről meg a biztonságos kontinentális időjárásból, ha most itt fogok meghalni a faszom hetediken.
Meg kellett nekem megnézni a Twistert.

Twister GIF | Twister, Twister 1996, Favorite movies

Ugyanitt tegnap először vezettem, összességében jobban élveztem, mint amennyire pánikoltam. Nem voltak éppen optimálisak a körülmények (új kocsi, jobb kormány, zéró helyismeret), de ezzel együtt kihoztam belőle, amit lehetett - és csak a végén húztam meg a kocsit, amikor visszaálltam a parkolóhelyünkre.
Well done.
Pedig addig a pontig Medvegy is megdicsért, hogy milyen ügyes voltam, de úgy tűnik, a parkolási képességeimen nem segített a kormány áthelyezése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése