2020. augusztus 3., hétfő

Házasélet

Kitaláltam, hogy kötni akarok egy háromszög sálat, szóval kerestem a neten egy mintát, átfutottam, majd nekiálltam.
Nem lett jó.
Lefejtettem, átfutottam újra a mintát, újra elkezdtem, megint nem lett jó.
Ismét lefejtettem és a változatosság kedvéért egy harmadik módszerrel láttam neki, és most már úgy tűnik, így végre jó lesz.
Mindez megelőzhető lett volna, ha első alkalommal figyelmesen nézem át a mintát, de nem, ez így sokkal kalandosabb és izgalmasabb volt.

Ugyanitt tökéletesen jellemzi a jelenlegi állapotokat, hogy mindketten teljesen elfelejtettük, hogy holnap lesz a házassági évfordulónk. Reggel A. lapozott a naptárban, és nekem gyanús volt, hogy valami szokott lenni augusztusban, mi lehet az..? Egész nap piszkálta a tudatomat, hogy valamit elfelejtek, és most ugrott be.
Szóval holnap elmegyünk valahová kicsit ünnepelni, és egy rövid időre igyekszünk nem az aktuális aggódnivalókon aggódni.

Pedig milyen cukik voltunk három éve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése