2020. augusztus 16., vasárnap

Kalandjaink az albérletben

Hogy ne csak a nyavalygás meg a depiöngyi legyen, megénekelek néhány mókásabb dolgot is.

Életünkben először van saját hálószobánk - mármint egy teljes szoba, csak az alvásnak.
Eddig olyan pici volt a lakásunk, hogy lényegében két szobából állt: fürdő meg a többi, és minden reggel vissza kellett alakítani az ágyunkat kanapévá és este vissza. Nem nyekergésből, nagyon szeretem azt a lakást is, és igazából a mostani sem annyival nagyobb, de ez a plusz egy szoba most akkora luxusnak tűnik, hogy teljesen odavagyok érte.

A másik, amit imádok, hogy végre, végre, végre nem a halál faszán lakunk.
Eddig Zuglóban volt a bázisunk, tehát háromnegyed-egy óra volt bejutni a belvárosba vagy bármi izgibb környékre, sőt, a legközelebbi marhadrága, éjjelnappali kisbolt is húsz percre volt.
Ehhez képest most pont sikerült a belváros-külváros határára helyezni magunkat, annak minden előnyével: az ablakból egyrészt egy autókölcsönző garázs tetejét látom, másrészről meg a fél várost és rengeteg zöldet; este relatív csend és nyugalom van nyitott ablak mellett is; és gyalog tíz perc a legközelebbi bevásárlóutca, kávézókkal, pubokkal, élelmiszerbolttal.
Ja, és negyed óra Anglia egyik legrégebbi pubja, végig a csatorna mellett (nem olyan csatorna, hanem kis vízelvezető csatorna, kis hajókkal, horgászokkal, kissé agresszív ludakkal) sétálva pedig 20 perc a kedvenc Sainsbury's-em.

Viszont reggel izomból felrúgtam a lábamhoz készített teli bögre kávét (ne ítélkezzetek, asztalunk még nincs).
Még sosem láttam olyan horrort Medvegy arcán, mint ahogy végignézte az egészet.
Szerencsére csak a padló úszott a kávéban, a hófehér falra nem jutott már.

3 megjegyzés:

  1. Az ágy(nak használt kinyitható kanapé) mellett nálam sincs asztal vagy ilyesmi, és én is rendszeresen felrúgom a poharaimat. Nem szeretem a szőnyegpadlót, de tud valamit, se szag, se foltok, pedig mindent is látott már.

    Amúgy szerintem tök fontos, hogy legyen az alvás - meg a járulékos dolgok, de mindenképpen a pihenés - számára kijelölt helyiség, nekem ezt megfordítva a nappali hiányzott mindig, hogy ne kelljen bevinni a hálószobába az élet minden egyéb területét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Énis felrugdalok mindent, ami a földön van, ezért kaptam régen műanyag poharat, az legalább nem tört, csak pattogott:D Itt a kisállat-barátság miatt nincs padlószőnyeg, de nem is bánom, nagyon egyszerű tisztán tartani napi egy felsöpréssel és időnként gyors felmosással - porszívózni mindketten gyűlölünk...

      Igenigen, erre mi a karantén alatt jöttünk rá, amikor nem volt hová elvonulni a munka elől kicsit pihenni. De öregszünk, mert Medvegy most a hálóból kitiltotta a laptopokat is, és 1: lényegesen többet olvasunk azóta mindketten, 2: jobban is alszom.

      Törlés
    2. Igen, én is úgy érzem, nem sok szőnyeg lesz nálunk, ha egyszer elkészülünk. Meg majd eltakarom a mocsok drága burkolatot, persze :D

      Az embernek meg kell érnie ezekre. Mi a tv-n fogunk meccseket vívni, én szeretném, ha ez az egy lenne, az is a nappaliban, de érzek némi ellenállást :)

      Törlés