2020. augusztus 4., kedd

kurva covid

Arra a döntésre jutottunk, hogy csak az egyik macskát, Pót hozzuk magunkkal ide - a döntés részleteit majd hétfőn megírom, akkorra lesz minden biztos.
Már ezen is bőgtem eleget, de oké, ő legalább jöhet minél hamarabb, nem?

Nem, mert ha most visszamegyek magyarországra, két hét karantén vár rám, aminél rövidebb időre nem is mehetek. 
Fapadoson macskát vinni nem lehet. 
A szüleimre nem szívesen bízok rá egy ilyen ügyet, 1. ez az én macskám, 2. ők nem beszélnek angolul, bármi gikszer becsúszik, nem tudnak mit csinálni.
Állatot önállóan utaztatni pedig elvileg lehet (bár mindenhol kihangsúlyozzák, hogy nem olcsó, de már az sem érdekel), gyakorlatilag nem találok róla semmi infót.

Sírni tudnék.

(és már sírok is)

4 megjegyzés:

  1. Ha eddig nem tetted meg, esetleg keress rá "Magyarok Angliában" fészbuk csoportokra és ott érdeklődj hátha tudnak neked mondani valami megbízható szolgáltatást. (Spanyolországba pl. találtam olyant aki szállít állatot és nem kifizethetetlen összegekért, jó visszajelzésekkel). Hátha !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, megnézem ottis:) Időközben D. megsajnált és rákeresett lehetőségekre, szóval elkezdtük végre intézni és kicsit le is nyugodtam:D

      Törlés
  2. Hali, én Srt futarral jovok-megyek evek ota es biztosan tudom, hogy ok szallitanak kisallatot.

    Mar akartam irni, hogy ha tudok valamiben segiteni akkor szolj (marmint kerdes, tanacs, stb) - angliai zugolvasod

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. úúúú köszönöm, meg is találtam őket és írtam nekik a részletekért, remélem válaszolnak gyorsan.

      és nagyon köszönöm a felajánlást, kedves tőled nagyon, lehet élni fogok még vele:))

      Törlés