2020. augusztus 29., szombat

Rég nem örültem annyira, mint ma, amikor megérkezett hozzám a Hidegvérrel könyv, ráadásul jóval hamarabb, mint az előre ígért szállítási idő.
Régóta kinéztem amúgy, de mindenhol csak a csúf új kiadást találtam, amire nem tartok igényt, az antikváriumok viszont nem nyitottak még újra. Az élet néha szép, az Amazont pedig az ég áldja.

Capote's Co-Conspirators | The New Yorker
Így néz ki az enyém is.

Szóval most bele kell húznom a Breakfast at Tiffany's sztorikba, mert így is már három könyvet olvasok egyszerre (How to write like Tolstoy, Taking to Strangers).

Tegnap skype-oltunk a szüleimmel, és az otthonnal kapcsolatban mondta anyukám, hogy az otthon ott van, ahol a könyvei - én pedig ránéztem a könyvespolcomra, amin eddig három darab diet szakkönyv és egy PLEASE don't LICK the WALLS tábla árválkodik.

8 megjegyzés:

  1. Anyukád <3 nekem is ez a filozofiam.

    Milyen a Talking to Strangers?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Korábban nekem is ez volt, de most, eltávolodva a legkedvesebb könyveimtől lassan kezdem itt is otthon érezni magam:D

      Érdekes eddig, meg már a sztori a bevezetőben eléggé aktuális most, csak lassan haladok vele, mert a többi még jobban érdekel:D

      Törlés
  2. megfogván a lényeget. :) azon gondolkodtam, hogy egyáltalán ki a franc akarná úgy egyáltalán akármiért is megnyalni a falat? aztán bevillant a csoporttársam, aki géptan gyakorlaton konkrétan úgy ette a falat, mint mi gyerekkorunkban a pezsgőcukrot.... (vagy minek is hívták azt? :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. FHÚJ, de miért..? Kalciumhiány?:D

      (amúgy: https://twitter.com/neilhimself/status/963764598020169729 )

      Törlés
  3. Neked van könyvespolcod?! :D :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az összeszerelt, ámde üres könyvespolcomat szívesen elcserélném a könyveimre dobozokban:'D

      Törlés
    2. :D :D :D
      Nekem is csak két kis tornyom van ám, minden más anyumnál, amíg nem alakul úgy a ház. A párom lépcső melletti polcokat ígért, de még lépcső sincs, úgyhogy majd egyszer csak :D

      Törlés
    3. kitartás nekünk, lassan, de biztosan csak lesz újra otthont jelentő könyvespolcunk:D

      Törlés