2020. augusztus 11., kedd

Godot-ra várva

A tegnap éjszakát végül még a barátainknál töltöttük, és hajnali hétre jöttünk haza - haza haza. Persze az IKEA csak reggel tudott pontosítást küldeni, mikor is jönnek, szóval utána három óra malmozás következett.
Én csak kicsit sírtam az üres lakásban, de úgy tűnik az én életem mostantól ebből áll.

itt amúgy már nem sírok, csak intenzíven álmos vagyok
Közben Medvegy elhárította az internet hozzáférésünk elől az akadályt, szóval wifi már van. Majd ő elment ismét a bankba, ahol ismét elküldték az anyjába, én meg itthon maradtam és átvettem meg elkezdtem összerakni a bútorainkat.
Eléggé megdolgoztatnak azért, hogy itt tárolhassuk a pénzünket.

Viszont az egyik futár megdicsérte a zoknimat, so i've got that goin' for me.

Öröm: akartam venni tükröt, mire Medvegy nem esszenciális vétel megjegyzéssel megvétózta és kivette a kosárból.
Tegnap levittük a szemetet, és mellé volt állítva egy másfél méteres tükör.
Így spóroltunk 45 (mínusz amennyi a festék lesz, hogy átfessem a keretet) fontot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése